.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برق‌گرفتگی پنج زن در صف مرغ

پنج زن که در صف مرغ بودند به‌دلیل ازدحام جمعیت با کولر گازی برخورد کرده و دچار برق‌گرفتگی شدند.

حسن عباسی رئیس روابط عمومی اورژانس با اعلام این خبر به همشهری گفت: ساعت 12:50پنجشنبه 29تیر‌ماه سال‌جاری گزارشی در اختیار اورژانس قرار گرفت که نشان می‌داد پنج زن در صف خرید مرغ با نرخ دولتی دچار حادثه شده‌اند. به همین‌خاطر امدادگران بلافاصله راهی محل حادثه در خاوران شدند.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌داد که پنج زن (70ساله، دو نفر 35ساله، 31ساله و 38ساله) که در صف مرغ ایستاده بوده‌اند به‌دلیل ازدحام جمعیت با کولر گازی برخورد کرده و دچار برق‌گرفتگی شده‌اند. امدادگران اورژانس به سرعت چهار نفر از آنها را به بیمارستان بعثت نیروی هوایی و یکی از آنها را به بیمارستان هفتم تیر منتقل کردند. وی افزود:

امدادگران وقتی زنان را به بیمارستان رساندند، همه آنها در قید حیات بودند و گزارشی درخصوص وضعیت حالشان به ما اعلام نشده است.بنابر این گزارش اظهارات رئیس روابط عمومی اورژانس در حالی صورت می‌گیرد که در روزهای گذاشته شایعه‌ای در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه سه نفر از حادثه دیدگان، جانشان را از دست داده‌اند. خبرنگار همشهری روز گذشته با بیمارستان تماس گرفت تا از وضعیت چهار زنی که به آن بیمارستان منتقل شده بودند باخبر شود که به‌رغم تلاش زیاد، جوابی به‌دست نیامد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 3 مرداد 1391
واقعاً براي مسئولان متاسفم كه جان شهروندان برايشان مهم نيست!!!!!!!! مردن بخاطر مرغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 4 مرداد 1391
خوش به حال این دولت و مسئولین! هنوز روز خوشمونه!!!
نا شناس 4 مرداد 1391
بدبخت مرداشون كه مي خواستن مرغ بخورن مرغ زندگيشون از دست دادند به خاطر كيلويي 700 تومن تفاوفت نزديك بود هر كدوم 300 يا 400 كيلو مرغ بخرن خرج سوم و هفتم كنن آقا مدير حتماً اين كامنت بزار مردم بخونن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.